بررسی تخصصی آیپد نسل چهارم – iPad 4 Generation
تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, | 19:21 | نویسنده : مصطفی اسلمی

www.i-clarified.ir

 


 

نسل چهارم آیپد ، با نمایشگر ۹٫۷ اینچ و رتینا دارای پردازنده A6X است که نسبت به پردازنده A5X سرعتی دو برابر را در اختیارتان می گذارد ! از دیگر ویژگی های آیپد نسل چهارم می توان به دوربین FaceTime HD 720P ، سرعت باورنکردنی WiFi و فناوری LTE در سراسر جهان اشاره کرد.

آیپد نسل چهارم ، همانند آیفون ۵ و آیپاد تاچ ۵ و آیپد مینی ، دارای کانکتور Lighting است که نسبت به مدل ۳۰ پینی ، مقاوت بیشتری را داراست. کانکتور Lighting برای دوربین های دیجیتال و ورودی های HTMI ، VGA و SDCard نیز در دسترس خواهد بود. اسمارت کاورهای آیپد نسل قبل ، با آیپد ۴ نیز سازگار هستند.

اپل آیپد ۴ ، در نسخه WiFi از جمعه ۲ نوامبر در رنگ های سفید و مشکی با قیمت های خرده فروشی ۴۹۹ و ۵۹۹ و ۶۹۹ دلار برای ظرفیت های ۱۶ و ۳۲ و ۶۴ گیگابایت موجود است. خرید آیپد نسل ۴ از فروشگاه اپل در کشورهای ایالات متحده آمریکا، استرالیا، اتریش، بلژیک، بلغارستان، کانادا، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند به فروش می رسد، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، کره، لیختن اشتاین، لوکزامبورگ، هلند، نیوزیلند، نروژ، لهستان، پرتغال، پورتوریکو، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، سوئیس و انگلستان نیز امکان پذیر است.

آیپد نسل چهارم در مدل های Wi-Fi + Cellular ، چند هفته پس از فروش های آیپد نسل چهارم نسخه WiFi در دسترس خواهد بود. در ابتدا آیپد نسل چهارم WiFi + Cellular در ایالات متحده با اپراتورهای AT&T, Sprint و Verizon در دسترس خواهد بود. قیمت های مدل های ۱۶ و ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به ترتیب ۶۲۹ و ۷۲۹ و ۸۲۹ دلار می باشد. همچنی آیپد ۲ نسخه WiFi و ۱۶ گیگابایتی ، هم اکنون با قیمت ۳۹۹ دلار در دسترس است. iPad 2 WiFi + 3G نسخه ۱۶ گیگابایتی ، با قیمت ۵۲۹ دلار موجود است.

مشتریان می توانند پیش خریدهای خود را از اپل استور کشورهای ایالات متحده آمریکا، استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایرلند ، ایتالیا، ژاپن، کره، لوکزامبورگ، هلند، نیوزیلند، نروژ، لهستان، پرتغال، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، سوئیس و انگلستان از تاریخ ۲۶ اکتبر آغاز کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ