آیپد ۵ نمونه ای بزرگ تر از آیپد مینی در ماه اکتبر – دو نسل جدید آیفون در ۲۰۱۳ ؟
تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, | 12:29 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

گزارشی جدید از سوی iLounge می گوید که اپل در حال کار بر روی آیپد ۵ با ظاهری بسیار مشابه با ظاهر فعلی آیپد مینی است که در ماه اکتبر رونمایی می شود. همچنین در ادامه ، شاهد گفته هایی در مورد دو نسل جدید از آیفون هستیم ، آیفون ۵S و آیفون با هزینه ای کمتر !

ظاهر آیپد نسل پنجم چگونه خواهد بود؟ از لحاظ عمودی ، نمایشگری ۹٫۷ اینچی را خواهیم داشت و تقریبا گودی های راست و چپ ناچیز هستند. اما فواصل بالا و پایین برای دوربین فیس تایم و دکمه هوم هنوز در جای خود قرار خواهند داشت. گفته می شود که آیپد ۵ به طرز حساسی نازک تر از قبل خواهد بود ، همچنین اندازه کلی آن از نمونه های قبل کوچک تر خواهد بود. لبه ها و انحناهای آن نیز از آیپد مینی طبعیت خواهند کرد. اپل چگونه این کار را انجام خواهد داد؟

جزئیات در ادامه مطلب…

 

www.i-clarified.ir

 

 

به منظور اعمال این تغییرات در طراحی ، Horwitz حدس می زند که اپل از نمایشگرهای جدید IGZO برای آیپد نسل پنجم بهره خواهد برد که موجب کاهش کمبود انرژی پردازنده می شود. با توجه به گزارشاتی که تا به حال به بیرون درز کرده اند ، آیپد نسل پنجم در اکتبر سال جاری رونمایی خواهد شد.

حال نگاهی به آیفون های می اندازیم ! آیفون ۵S دارای شباهت بسیاری به آیفون ۵ است. فلاش دوربین آن بسیار بزرگ تر از آیفون ۵ است ، همچنین گفته می شود اپل قصد عرضه آیفونی ارزان تر با بدنه ای پلاستیکی در ضمن همکاری با China Mobile را دارد که این شرکت مخابراتی دولتی ، دارای بیش از ۷۰۰ میلیون مشترک تلفن همراه است.

در مورد آیفون + باید بگوئیم که این اسمارت فون هنوز در آزمایش های اولیه قرار دارد ، ممکن است هیچ گاه به تولید نرسد ، اما ممکن است در صورت افزایش بیشتر محبوبیت اسمارت فون هایی با نمایشگرهای بزرگ تر ، این طرح نیز به تولید انبوده برسد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ