آیفون ۵S با به روز رسانی قدرتمند بخش دوربین – آیپد مینی ۲ با نمایشگر رتینا !
تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, | 12:9 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

تحلیلگر iLounge با نام Jeremy Horwitz اطلاعاتی جدید از آیپد ۵ ، آیفون ۵S و آیپد مینی نسل دوم منتشر کرد. در گزراش قبل خواندیم که آیپد نسل بعد ، نمونه ای بزرگ تر از آیپد مینی فعلی خواهد بود.

آیفون ۵S هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است ، اما گزارشات حاکی از آن هستند که در نسل بعدی آیفون ، شاهد به روز رسانی قدرتمند بخش دوربین هستیم. گفته می شود که دوربین آیفون ۵S با الهام از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی شرکت سونی و یک فلاش قدرتمند تر خواهد بود. نمونه های اولیه با کد های شناسایی N51 و N53 نام گذاری شده اند و زمان در نظر گرفته شده برای رونمایی از آن ها ، جولای ۲۰۱۳ می باشد.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب…

 

www.i-clarified.ir

 

 

 

کد شناسایی آیپد نسل پنجم ، J72 در نظر گرفته شده است و همانطور که پیش تر اعلام شد ، ماه اکتبر ، زمان در نظر گرفته شده برای معرفی آن است. نسل دوم آیپد مینی که با کد شناسایی J82 نام گذاری شده است نیز ، همانند آیپد نسل پنجم ، در ماه اکتبر معرفی رسمی خواهد شد. طبق گزارشات ، ظاهر آیپد مینی ۲ همانند نسل فعلی است ، اما گفته می شود که نمایشگری رتینا برای آن در نظر گرفته شده است.

شما می توانید گزارشات قبلی این منبع در مورد آیفون ۵S و آیفون ارزان تر را نیز از این جا بخوانید.


نظرات شما عزیزان:

http://p30herat.afblogfa.com/
ساعت8:08---14 بهمن 1391
سلام
ببینید من اصلا نیاز ندارم به کافی نت وبلاگ خود را روی صحفه بگذارم چون وبلاگ من خیلی حمایت کننده دارد پس شما غلط حدس زدند

من شما را لینک کردم منتظر شما هم هستم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ